Společnost DHL rozšířila logistickou podporu seriálu Formule 1

21.03.2006 | , DHL
Tiskové zprávy


DHL rozšiřuje okruh služeb, které poskytuje soutěžnímu seriálu Formule 1.  Společnost DHL v prosinci 2005 koupila britskou logistickou společnost Exel, která má dvacetileté zkušenosti s logistikou v oblasti motorových sportů. Proto nyní DHL nabízí služby v oblasti logistiky i pro soutěžící týmy, oficiální představitele soutěže a sponzory tohoto populárního závodního seriálu.

Služby zahrnují přepravu závodních aut, motorů, kol, náhradních dílů, ale také vybavení pro televizní štáby. DHL má na starosti i zásobování pohonnými hmotami. Jenom pro představu - během 18 závodů na čtyřech kontinentech se jich spotřebuje více než jeden milion litrů. Letošní ročník Formule 1 začíná         12. března v Bahrajnu. Společnost DHL se seriálem Formule 1  spolupracuje jako  globální partner a oficiální partner logistiky závodu od roku 2004.

Pro každý víkend, během něhož se závod pojede, přepraví DHL až 300 tun potřebného materiálu, což by naplnilo asi 100 nákladních automobilů. Přímo na závodišti bude DHL 24 hodin denně provozovat mobilní logistické centrum. Centrum bude zajišťovat vše, od přepravy zásilek, až po celní odbavení zásilek a přepravu nebezpečných nákladů i dopravu zboží citlivého na teplotu.  Společnost DHL přepraví také veškerý materiál pro VIP klub, tzv. Paddock Club.

Podstatou závodního seriálu Formule 1 je týmová práce, rychlost a spolehlivost. A práce tyto vlastnosti jsou typické pro práci společnosti DHL – to jsou hlavní důvody, kvůli kterým byla tato logistická společnost vybrána jako oficiální logistický partner závodu Formule 1. DHL se zkušenostmi společnosti  Exel může poskytovat jednomu z nejprestižnějších motoristických závodů na světě ještě kvalitnější služby.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy