"Česká republika těží z vynikajícího přístupu k západoevropským trhům, sama disponuje nikoli nevýznamným desetimilionovým spotřebitelským trhem a je Japonci v rámci střední a východní Evropy velmi oblíbeným regionem pro podnikání. Rozhodli jsme se proto založit pobočku v Praze s cílem umožnit jim regionálně využívat služeb japonské finanční instituce," uvedl manažer tuzemské pobočky Tetsuya Nakao.
Pobočka bude organizačně spadat pod centrálu v Amsterdamu, která vlastní evropskou bankovní licenci. Podle Czechinvestu je BTM jedinou japonskou bankou působící ve střední a východní Evropě.
Podle poradce ředitele Czechinvestu Josefa Lébla je otevření pobočky pro japonské i další zahraniční firmy jasný signál o důvěryhodnosti a víře v podnikatelskou budoucnost ČR.
V současnosti působí v ČR více než 160 japonských firem, z toho 65 výrobních, uvedl Lébl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
