"Peníze bychom měli používat tak, aby to nedeformovalo podnikatelské a konkurenční prostředí. Proto nebudeme peníze dávat do komerčních projektů a soukromého sektoru," uvedl na tiskové konferenci ministr financí Ivan Mikloš.
Ministr výstavby a regionálního rozvoje László Gyurovszky upřesnil, že v rámci infrastruktury budou prostředky směřovat hlavně do výstavby dálnic a rychlostních komunikací, modernizace železnic, ale i například do čističek odpadních vod, obnovy škol nebo paneláků. V rámci podpory znalostní ekonomiky chce vláda vyčlenit zdroje na informatizaci veřejné správy, vědu, výzkum a vzdělávání.
Rozhodnutí současné vlády o rozdělení eurofondů bude závazné také pro další kabinet, který vzejde z červnových parlamentních voleb. Pokud však k dohodě nedojde, čerpání peněz se může oddálit, protože nebude připravená administrativa, upozornili ministři.
Kabinet dnes odvolal na vlastní žádost státního tajemníka ministerstva financí Vladimila Podstránskeho. Podle Mikloše se Podstránsky po téměř osmi letech na ministerstvu financí rozhodl odejít do soukromého sektoru. Jeho místo zůstane do voleb neobsazené, dodal ministr.
Slovenská vláda odložila rozhodnutí o zvýhodnění měst a obcí z horských oblastí, které mají vyšší náklady na energie či údržbu silnic. Podle ministerstva financí si mělo finančně polepšit 1306 obcí. Naopak 1581 obcím, kde žije 62,4 procenta obyvatel Slovenska, by výnos z rozdělení daně z příjmů klesl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
