ČT do loňského roku klesal počet koncesionářů, a to o desítky tisíc ročně. Televize se proto rozhodla loni oslovit zhruba 550.000 domácností, které dříve poplatky platily, a poté z nejrůznějších důvodů přestaly. Výsledkem této první vlny upozornění loni v květnu bylo 177.000 nových poplatníků, což při současném poplatku ve výši sto korun činí více než 200 milionů korun ročně.
"Průměrná výše dluhu je kolem tisíce korun, včetně úroků z prodlení," podotkl Krafl. To by v první vlně znamenalo přínos pro ČT ve výši asi milionu korun. Jaké ČT odhaduje náklady na soudní řízení, Krafl neuvedl. "Ale protože považujeme naše nároky za oprávněné, náklady na soudní řízení v důsledku ponesou dlužníci poplatků," dodal. Pokud lidé dluží například tisíc korun, kvůli soudu by tak k této částce musel neplatič uhradit i náklady na soud ve výši několika tisíc korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
