V deseti největších hypermarketech a supermarketech Češi loni utratili celkem 226 miliard korun. Počet hypermarketů a supermarketů v Česku přitom dále roste. Loni se otevřelo šest nových obřích center a 31 hypermarketů, což je více než kdykoliv předtím.
V šesti zemích střední Evropy podle studie Deloitte vzrostly výdaje zákazníků o osm procent na 263 miliard dolarů. Pozice v regionu si upevňují globální hráči, jako jsou německé Metro (v Česku vlastní Makro) a Rewe s řetězci Billa a Penny Market a britské Tesco.
Světová dvojka Carrefour z českého trhu odchází a své místo přenechá Tesku, které ve světovém žebříčku zaujímá páté místo. Světová jednička, americký diskont Wal-Mart, zatím do České republiky nedorazila.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
