Kladného hospodaření se podle něj podařilo dosáhnout především aktivní obchodní politikou na velkoobchodním i maloobchodním trhu. K výsledku přispěly i úspory nákladů.
Loni kvůli nepříznivému hospodaření dozorčí rada z čela firmy koncem srpna odvolala Tomáše Kadlece. Nahradil ho Pavel Švarc, který do té doby působil jako generální ředitel petrochemické skupiny Unipetrol.
Čepro v současnosti čelí několika soudním sporům, ve kterých má zaplatit kolem tří miliard korun. Státní podnik ale pohledávky považuje za neoprávněné.
Společnost vznikla v roce 1994 transformací části majetku bývalého státního podniku Benzina v rámci druhé vlny privatizace. Jejím zakladatelem a jediným akcionářem je Fond národního majetku. V současnosti firma zaměstnává kolem 860 lidí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
