"Je dobré vidět, že konkurence na trhu funguje. Jsem ale zvědavá, jak to s přenesenými čísly bude na konci roku. Zda se naplní očekávání, která zavedení této nové služby doprovázela," uvedla ministryně informatiky Dana Bérová s tím, že před několika lety zavedená přenositelnost čísel u pevných linek žádnou revoluci na trhu nezpůsobila.
Podle neoficiálních informací od operátorů na přenositelnosti mobilních čísel zatím vydělává pouze Vodafone, který do začátku května získal téměř 20.000 zákazníků s číslem od konkurence a naopak jen 12.000 od něj odešlo. U Eurotelu a T-Mobile převyšuje počet těch, co odešli, počet příchozích vždy o téměř 4000, podobné jsou i celkové počty ztracených klientů.
Službu přenositelnosti čísel zavedli operátoři na popud telekomunikačního zákona v polovině letošního ledna. Celkově do služby investovali kolem jedné miliardy korun. Zatímco pro zákazníky je změna čísla většinou bezplatná, operátoři si za jednoho klienta vyplácí tisícové částky.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
