Telefónica podle agentury Reuters uvedla, že růst provozního příjmu před odpisy (OIBDA) by měl ve stejném období v Telecomu činit od jednoho do tří procent ročně.
Mnohem lépe si ale povede její součást O2, kterou v Británii provozuje síť mobilních telefonů. Španělé předpovídají, že provozní příjem OIBDA bude v letech 2005 až 2009 činit od sedmi do 11 procent. Tržby v odnožích, které má Telefónica v Británii, Německu a Irsku, by se měly ve stejném období zvyšovat tempem šest až deset procent ročně.
Telefónica měla koncem loňského roku zhruba 181 milionů zákazníků, do roku 2009 by ale jejich počet chtěla zvýšit na 255 milionů. Nejvíce spoléhá na mobilní součásti, kde čeká nejvýraznější růst. Zákazníků, kteří využívají mobilních služeb, by v roce 2009 mělo být kolem 186 milionů, čeká vedení firmy. Loni jich bylo asi 99 milionů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
