HVB Bank je partnerem 22. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2006

14.06.2006 | , HVB Bank
Tiskové zprávy


Mezinárodní bienále, které je letos zaměřeno na plakát, firemní, informační a reklamní grafiku, je jedinou cyklickou přehlídkou v oboru grafického designu v České republice. 

Za čtyři desetiletí své existence získala akce renomé stěžejní oborové přehlídky v evropském i mezinárodním kontextu. Partnerem Bienále Brno 2006 je Statutární město Brno a Jihomoravský kraj.

V průběhu čtyř měsíců se v hlavních výstavních prostorách Moravské galerie v Brně představí nejpokrokovější současné trendy v oblasti světového grafického designu. Doprovodné výstavy zkoumají a reflektují vzájemné vazby mezi volným uměním a designem, připomenou tvůrčí osobnosti z oboru grafického designu a mapují dosud nezpracované úseky oborové historiografie. Bienále Brno je přehlídkou toho nejzajímavějšího, co za poslední čtyři roky v oblasti grafického designu vzniklo. Setkávají se zde díla, názory a trendy v grafickém designu ze všech koutů světa a formují se zde směry jeho budoucího vývoje.

Mezinárodní porota rozhodne o udělení Velké ceny Bienále Brno, Ceny Icograda Excellence Award a Design Prestige, kterou uděluje Design centrum České republiky. Dále budou uděleny dvě hlavní ceny ve dvou soutěžních kategoriích - za nejlepší plakát a za nejlepší design v kategorii firemní, informační a reklamní grafiky a řada speciálních cen partnerských institucí, mj. Cena Ministra kultury ČR a Cena Alfonse Muchy za plakát, kterou uděluje Sdružení Bienále Brno.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy