"Neobjevil jsem na trhu ve střední Evropě nikoho vhodnějšího a chtěl jsem přijít na český trh s novým pohledem," řekl Fenič. Rybníčka si vybral z více důvodů, kromě jiného i pro jeho bohaté zkušenosti v mediální oblasti. Rybníček před působením ve veřejnoprávní televizi stál také v čele komerční TV Joj. Podle Feniče není vyloučené, že si Rybníček s sebou do Prahy přivede i některé současné spolupracovníky.
Šestatřicetiletý Rybníček dnes oznámil svůj odchod po tříapůlročním řízení STV. Do čela STV nastoupil na začátku roku 2003, funkční období mu má skončit na začátku příštího roku. V televizi zřídil krizový management, který se v STV podepsal pod mnoho změn - propuštění více než poloviny z 2000 zaměstnanců, omezení výroby, částečné vystěhování z výškové budovy v Mlýnské dolině, či změny v hospodaření. Podle analytiků se mu podařilo veřejnoprávní instituci ozdravit a finančně posilnit.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
