Kooperativa má nové internetové stránky

12.07.2006 | , Kooperativa
Tiskové zprávy


Na tradiční adrese www.koop.cz najdou uživatelé internetu ode dneška výrazně inovovaný web druhé největší pojišťovny v ČR Kooperativy. "Nové internetové stránky kladou za použití nejmodernějších technologií důraz na to, aby se na nich každý snadno orientoval a získal co nejvíce informací o firmě, o produktech a jejich výhodách. Najde zde samozřejmě i všechny potřebné formuláře pro nahlášení pojistných událostí, pojištění na cesty a povinné ručení on-line, ale například i rozsáhlé rady motoristům a rady na cesty, které obsahují například časová pásma v Evropě, seznam ambasád a konzulárních úřadů či nejvyšší povolenou rychlost na silnicích a dálnicích Evropy, " uvedl člen představenstva Kooperativy zodpovědný za marketing Martin Diviš.
Design původních stránek byl přepracován do nové podoby a především úvodní stránka prošla „odlehčením“ a vizuálním oživením, nicméně v hlavní pohledové rovině zachovává originální navigaci složenou z několika základních rad týkajících se pojištění - Co je pojištění, Kdy se pojistit, Proč právě Kooperativa, Jak oznámit škodu a Kde nás najdete. Při návrhu změn struktury informací byl kladen důraz na zvýraznění základní funkce webu – uživatel snadno a přehledně najde rozsáhlé informace o jednotlivých produktech. Úplnou novinkou je možnost přihlásit se k odběru novinek a sekce Spolupracujeme, která obsahuje mimo jiné informace o strategické alianci Kooperativy s Českou spořitelnou. Stránky i nadále plně respektují vizuální styl Kooperativy, který  klienti znají z reklam a ze všech prezentačních a propagačních materiálů. Novými prvky, které by měly klientům pomoci při výběru produktů, jsou modelové příklady pojištění. Vhodnost využití jednotlivých typů pojištění je originálně prezentována na modelové rodině. Pro chvíle oddechu je pro uživatele připravena hra Volejbal. "Podoba internetové prezentace pojišťovny Kooperativa není a ani nechce být považována za finální. Možnosti internetové komunikace se neustále rozšiřují, a tak jsou i pro internetovou prezentaci plánována další rozšíření, která by měla klientům usnadnit jednání s pojišťovnou. V první fázi rozšíření plánujeme poskytnout možnost on-line hlášení pojistných událostí," doplnil Diviš. V nejbližší době bude rovněž web Kooperativy rozšířen o rozsáhlé informace o nových pravidlech silničního provozu.
Celkovou koncepci nových stránek, navigační logiku, strukturu a grafické řešení dodala společnost FG Forrest, s níž Kooperativa spolupracuje již čtvrtým rokem.

Kooperativa, pojišťovna, a. s., je druhou největší pojišťovnou v ČR. V současné době má více než 300 obchodních míst a produkty Kooperativy lze sjednat i v pobočkách České spořitelny. Klientům je           k dispozici dále několik tisíc externích spolupracovníků, nonstop zelená linka 800 105 105 a internetové stránky www.koop.cz. Firma má základní kapitál 2,8 miliardy Kč. V loňském roce zvýšila předepsané pojistné o 9,8 procenta na 26,5 miliardy Kč, což je s výrazným náskokem největší přírůstek pojistného na českém trhu. Rekordního výsledku dosáhla Kooperativa rovněž v oblasti zisku, jehož výše před zdaněním činila za loňský rok 1 304 milionů korun - v meziročním srovnání o 70 procent více.
Kooperativa je součástí jedné z největších evropských pojišťovacích skupin Vienna Insurance Group, která loni získala od prestižní agentury Standard & Poor´s rating A+ se stabilním výhledem. Koncern zaujímá v současnosti první či druhou pozici na trzích v Rakousku, v České republice, na Slovensku    a v Rumunsku. K dalším klíčovým trhům náleží Polsko, Maďarsko, Chorvatsko, Srbsko a Černá Hora   a Bulharsko. Dále je skupina zastoupena v Bělorusku, na Ukrajině, v Německu, v Lichtenštejnsku, v Itálii a ve Slovinsku. Žádný jiný pojišťovací koncern do takové míry prostor zemí střední a východní Evropy nepokrývá.

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy