Poštovní spořitelna: Zrušení poplatku za příchozí platby razantně zvýšilo počet zakládaných účtů

13.07.2006 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Poštovní spořitelna jako první velká banka na trhu zrušila poplatek za příchozí platbu. Už nyní se to projevilo na obchodních výsledcích. Počet nově zakládaných účtů se zvýšil o více než čtvrtinu.

„Zatímco před zrušením poplatku za příchozí platby jsme otevírali svým klientům průměrně sedm tisíc účtů měsíčně, od počátku května, kdy jsme oznámili zrušení nepopulárního poplatku, se počet otevíraných účtů zvýšil na bezmála 9 tisíc měsíčně, tedy o více než 27 %,“ uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. 

Výsledky ukazují, že poplatek za příchozí platbu skutečně veřejnost vnímala negativně a že jeho zrušení mělo vliv na rozhodování klientů o tom, kde si otevřou účet. „Tak razantní dopad v tak krátkém čase ale překvapil i nás samotné. Ukazuje se, že strategie, kterou jsme nastoupili, je správná,“ doplnil Libor Svoboda.

Klienti reagovali už na oznámení Poštovní spořitelny o zrušení poplatku za příchozí platbu. Poštovní spořitelna v zájmu o maximální transparentnost oznámila zrušení poplatku měsíc před zavedením, tedy na počátku května. Už v květnu tak začal nárůst počtu zakládaných účtů.

Poštovní spořitelna v rámci své strategie stát se do roku 2017 největší bankou na trhu pro drobnou klientelu jako první z velkých bank zrušila poplatek za příchozí platbu. Součástí strategie jsou i další novinky – produktové, cenové i ty, které se týkají kvality obsluhy. Poštovní spořitelna je už nyní zdaleka nejdostupnější bankou v ČR, nicméně dále pracuje na vybudování multikanálové banky.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy