Matsushita, která je známá zejména značkou Panasonic, je největším výrobcem spotřební elektroniky na světě. Společnost je rovněž jedničkou na trhu s plazmovými televizory, kde její podíl podle firmy DisplaySearch činil v prvním čtvrtletí 21,6 procenta. Hlavním konkurentem společnosti v tomto sektoru je jihokorejská LG Electronics, píše agentura Reuters.
Další jihokorejský rival Samsung SDI již vyvinul plazmovou obrazovku s úhlopříčkou 259 centimetrů, do prodeje ji ale zatím neuvedl. Na trh s obrazovkami o úhlopříčce jednoho metru a více, který se dříve považoval za území plazmových televizorů, se nyní navíc pouštějí i výrobci konkurenčních televizorů s obrazovkou z tekutých krystalů (LCD).



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
