"Spotřeba je vždy spojena s vývojem HDP, novými zahraničními investicemi jakou je například automobilka v Kolíně," řekl mluvčí společnosti ČEZ Ladislav Kříž.
Podle analytika Global Brokers Tomáše Kaňky by tyto údaje měly přispět k rychlému rozhodnutí o výstavbě nových zdrojů výroby elektřiny. "Pokud se tak nestane, můžeme dopadnout jako Slovensko, které v blízké době některé elektrárny zavře a bude muset elektřinu shánět jinde," uvedl Kaňka. Jeho kolega z firmy Atlantik FT Petr Novák míní, že po roce 2010 se může v souvislosti s prvním odstavením zdrojů společnosti ČEZ prudce zhoršit situace.
ČEZ počítá, že v roce 2018 by se tuzemsko mohlo stát čistým exportérem elektřiny, pokud ale bude kapacitní situace taková jako nyní.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
