"Spokojeni jsme zejména s životním pojištěním, kde jsme výrazně překonali růst trhu. V neživotním pojištění se projevil vliv bonusů, které každoročně připisujeme klientům povinného ručení," komentoval výsledky Tacl.
Předpis životního pojištění Allianz se meziročně zvýšil o 18,2 procenta na 1,1 miliardy Kč. Nejprodávanějším produktem bylo podle Tacla investiční životní pojištění, které představuje přibližně 70 procent nově sjednaných životních pojistek.
Předepsané pojistné u neživotního pojištění dosáhlo v prvním pololetí čtyř miliard Kč, což je o procento více než ve stejném období loni. Nejvíce rostlo pojištění domácnosti a nemovitosti (o 16,4 procenta) a pojištění průmyslu, kde se předepsané pojistné zvýšilo o osm procent. Zejména kvůli bonusům za jízdu bez nehody kleslo předepsané pojistné u povinného ručení.
Škody ze živelních rizik byly do konce června 2006 téměř třikrát vyšší než před rokem. Za první pololetí roku 2005 klienti Allianz pojišťovně nahlásili škody za 50 milionů Kč, za letošní první pololetí to bylo zhruba 140 milionů korun.
Allianz pojišťovna působí v České republice od roku 1993. Jde o český právnický subjekt, jehož zakladatelem a stoprocentním akcionářem je Allianz AG, jedna z největších pojišťoven na světě.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
