Ani tato částka ale nezajistí provedení všech potřebných oprav. Podle návrhu programu se ale značně zlepší kvalita české silniční sítě. Peníze by měl stát rozdělit na jednotlivé správy a závody Ředitelství silnic a dálnic v celé zemi. S opravami se počítá hlavně na silnicích R4, R6, R10 a R46. Sloužit budou ale také na opravy části mostů, jež jsou v havarijním stavu.
Vzhledem k rostoucím nákladům na zimní údržbu, inflaci a nedostatku přidělovaných prostředků na investice se stav silnic a dálnic v Česku v posledních letech zhoršuje. Podle dřívějšího vyjádření ministra dopravy Milana Šimonovského by na údržbu a opravy mělo směřovat asi 30 procent celkových prostředků určených na silnice, v Česku je to nyní ale jen pět procent.
Například fond dopravy, který spravuje silnice 1. třídy a dálnice, má na jejich celoroční údržbu 2,45 miliardy korun. Další miliardy na údržbu směřují od loňska na silnice 2. a 3. třídy z pokladen krajů. Jen zimní údržba po letošní rekordní zimě vyšla na všech typech silnic podle odhadů na čtyři miliardy korun.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
