"Jde o jednu z posledních možností, jak zastavit zvůli volených úředníků Ústeckého kraje a pracovníků krajského úřadu. Dopravní podnik se dostal do situace, kdy v důsledku jednoznačně likvidačních kroků stojí před zánikem," cituje Právo z dopisů.
Dopravce, který bude ještě do 8. září zajišťovat provoz většiny autobusových linek v regionu, má dlouhodobé spory s vedením Ústeckého kraje o výši úhrady za provoz autobusových linek. Právě jeho politikům přičítá firma hlavní vinu za to, že její autobusy přestanou jezdit. Linky po DPÚK převezme ČSAD Česká Lípa. Obě firmy ale mají stejného majitele - Československou eskontní společnost, připomíná dnešní Právo.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
