Poštovní spořitelna šetří čas i kroky klientů

06.09.2006 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Vzrůstající obliba elektronického bankovnictví významným způsobem začíná ovlivňovat klienty Poštovní spořitelny. Ti nejen, že mají svoji banku na každé poště, a tak nemusí zdlouhavě hledat pobočku, ale navíc se postupně učí vyřizovat své transakce elektronickou cestou.

Z poziční analýzy elektronického bankovnictví, kterou Poštovní spořitelna prezentovala spolu s ČSOB v červenci tohoto roku, vyplývá, že typická seance v prostředí internetbankingu trvá 6,26 minuty. „Za tu dobu přejdete volnou chůzí Karlův most v Praze. Uděláte při tom zhruba 740 kroků. Cesta do banky často trvá i déle,“ vyzdvihuje pohodlí elektronických služeb Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. 
Počet uživatelů MAX Internetbankingu PS - nejrozšířenější služby z elektronických kanálů Poštovní spořitelny – vzrostl za první pololetí o padesát procent. „V září očekávame klienta s pořadovým číslem 100 tisíc,“ dodává k tomu Libor Svoboda. Počet uživatelů služby MAX Phone PS vzrostl za stejné období o osm procent a klientů s MAX Mobil PS přibylo o dvacet procent.
Poštovní spořitelna však nechce zůstat pozadu a do konce roku chce přijít na trh s další novinkou v podobě cashbacku. „Vyzvednutí peněz na pokladnách obchodů nám zkrátí cestu k hotovosti opravdu na minimum. V tomto případě se to úplně obejde bez nadbytečných kroků, které by jinak směřovaly k bankomatu,“ konstatuje Svoboda
Fakt, že Poštovní spořitelna umí klientům ušetřit nejen čas a kroky, ale i peníze, potvrzuje červnové zrušení poplatku za příchozí platby.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy