"Představitelé Ústeckého kraje se v posledních dnech za pomoci převrácených výkladů práva dopouštějí porušování ústavních práv DPÚK a likvidují fungující zdravou společnost. Události jsou natolik závažné, že mně neumožňují dále plnit své povinnosti ředitele DPÚK," řekl Knecht. Kraj v minulosti opakovaně nároky DPÚK odmítal.
DPÚK má s Ústeckým krajem dlouhodobé spory. Kraj s firmou v únoru rozvázal smlouvu, protože pro něj byly služby dopravce příliš drahé. DPÚK však považoval kontrakt za platný a od května jezdily jeho autobusy dál, ale bez dotací. Začátkem srpna pak zastavil dopravu, protože chtěl po kraji zaplatit ztrátu 70 milionů korun za květen až červenec. Kraj to ale odmítl s tím, že s dopravcem již nemá smlouvu.
Dopravu musel DPÚK na měsíc obnovit na základě takzvaného vrchnostenského nařízení, které vydal kraj 8. srpna. DPÚK od dnešní půlnoci zastaví provoz na 2100 spojích, které spadají pod vrchnostenské nařízení. Vyplývá to z prohlášení zveřejněného dnes na internetových stránkách firmy. Kraj nyní uzavírá smlouvy s novými dopravci, zatím se mu to podařilo v devíti z 15 regionů kraje, v dalších čtyřech je uzavření dohody blízko. Noví dopravci začnou jezdit od soboty.
Knecht nyní bude zastávat funkci ředitele akciové společnosti Bus.com, která spravuje autobusová nádraží v majetku společnosti.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
