Karneval chce za více než devět miliard korun koupit mateřská firma UPC, společnost Liberty Global. Po spojení vznikne operátor se zhruba 800.000 klienty, který bude nabízet kabelovou televizi, rychlý internet a telefonní služby.
Karneval měl v polovině roku 310.000 zákazníků. Většina z nich využívá kabelovou televizi, asi 57.000 je přes Karneval připojeno k vysokorychlostnímu internetu. Firma připravuje na podzim také telefonní služby. UPC má přes 500.000 českých zákazníků, 420.000 z nich sleduje kabelovou nebo satelitní televizi. Počet přípojek rychlého internetu se podle neoficiálních odhadů pohybuje kolem 100.000 a tisíce lidí využívají telefonní služby UPC.
"Kabelový trh by byl poškozen, těm dvěma by to zase mohlo prospět. Já neříkám jak rozhodneme, ale není to tak jednoznačné, jak někteří vykládají," uvedl koncem srpna Pecina. Předchůdce Telefóniky, Český Telecom už za zneužití dominantního postavení zaplatil víc než 400 milionů korun. Firma podle antimonopolního úřadu porušila zákon jak v oblasti hlasových služeb, tak v souvislosti s rychlým internetem ADSL.
Antimonopolní úřad zatím letos všechny posuzované fúze povolil. A to i ty, které v předchozím rozhodnutí předchůdce Peciny Josef Bednář zamítl. Spojit se po verdiktu ÚOHS mohou třeba Karlovarské minerální vody a Poděbradka, majitelé Delta pekáren a Odkolku nebo společnost Radiokomunikace a česká pobočka TELE2.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
