"Naše nové nejlepší odhady předpokládají, že Asie jako celek bude potřebovat investovat v příštích deseti letech tři biliony dolarů, aby udržela tempo s rostoucí poptávkou po národní a mezinárodní infrastruktuře - včetně dopravy, telekomunikací, energie a vody," prohlásil Kawai. Údaje o investiční činnosti však ukazují, že tento požadavek bude splněn ani ne z poloviny a je tak třeba učinit kroky k urychlení investic.
Kawai upozornil, že ADB poskytuje každým rokem na infrastrukturní projekty kolem pěti miliard dolarů. To jsou méně než dvě procenta z celkové částky 300 miliard dolarů, které je ročně na investice potřeba.
Jednou z možností, jak získat peníze na další projekty, by byl rozvoj trhu s obligacemi, domnívá se Kawai. V regionu totiž peníze jsou, avšak ty většinou leží na účtech. Je proto třeba rozvinout systémy, jako právě regionální trh s obligacemi, které by tyto peníze přivedly do rozvoje infrastruktury, napsala agentura AP.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
