Media Tenor hodnotila v kategorii Global Business Press pět různých kritérií, mj. citace v německých médiích, různorodost volby témat a zdrojů informací či prostor pro názorové články. HN vedle velké variability témat bodovaly prostorem pro názorové články a také prostorem, který věnují aktérům dění v českém byznysu.
"Vážíme si toho, že jsme se ocitli ve společnosti takových kvalitních deníků, jako jsou Financial Times, Wall Street Journal a Handelsblatt," řekl šéfredaktor listu Petr Šimůnek, který dnes přebírá cenu v Bonnu.
Vítězné Financial Times získaly v celkovém hodnocení 76 bodů, Hospodářské noviny 60 a třetí Wall Street Journal a Handelsblatt každý 58.
Hospodářské noviny, které jsou v Česku šestým nejčtenějším deníkem, čtou podle průzkumů především manažeři, ředitelé a další lidé z firem i státní správy s rozhodovacími pravomocemi. Letos v prvním pololetí měly denně v průměru 208.000 čtenářů.
Nejčtenějším tuzemským celostátním deníkem byl Blesk, každé jeho vydání četlo od ledna do června v průměru 1,53 milionu lidí. Následovaly Mladá fronta Dnes a Právo.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
