Banka a její zákazníci se stali v noci na čtvrtek terčem podvodníků, kteří se snažili z lidí vylákat data pro přístup k jejich bankovním kontům. Řada klientů totiž obdržela podvodný email, který je vyzýval k aktivaci nového systému zabezpečení u spořitelny.
V případě poškození klienta nemůže Česká spořitelna podle svého vyjádření přislíbit plošnou kompenzaci. "Česká spořitelna bude každý případ posuzovat individuálně a bude hledat takové řešení, které bude pro klienty maximálně vstřícné," uvedla mluvčí banky Klára Gajdušková. Upozornila, že zadání údajů do podvodného emailu je porušením smlouvy mezi klientem a bankou.
Zákazníci České spořitelny provedli za tři čtvrtletí letošního roku přes internetové bankovnictví 13,6 milionu transakcí. Meziročně to bylo o 67 procent více.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
