Například u ČSOB pojišťovny vzrostl letos počet havarijně pojištěných automobilů o čtvrtinu. "Tím, že se kupuje mnoho aut na leasing a hodně nových aut, havarijní pojištění se více využívá," uvedl mluvčí Pojišťovny Kooperativa Marek Vích. Zdůraznil, že například u leasingu je havarijní pojištění nezbytnou součástí smlouvy. Podle tajemnice ČAP Marcely Kotyrové je dalším důvodem i vyšší počet krádeží vozů, což přiměje motoristy, aby se více pojišťovali.
Zatímco dříve se většinou pojišťovala pouze nová či zánovní vozidla, nyní hlásí pojišťovny změnu. "Především v posledních dvou letech chtějí svá vozidla pojistit i majitelé ojetých vozidel," uvedla mluvčí pojišťovny Uniqa Eva Svobodová.
Podle odborníků hraje roli i větší dostupnost havarijních pojistek. Tvrdá konkurence totiž nutí často poskytovat tento typ pojištění bezplatně.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
