U dětí následují hračky a knihy. U dospělých knihy drží druhou příčku a třetí nejčastější je kosmetika.
Podle vedoucího oddělení výzkumu trhu a interních analýz Unileveru Petra Hantycha se počty dárků v rodinách s rostoucí kupní silou rok od roku zvyšují. "Jejich počty i druhy se v poslední době stále více přibližují trendům v západní Evropě," uvedl. Na 18 procent domácností si dává dokonce 30 dárků a více. Zhruba stejný podíl má ale o Vánocích pod stromečkem do deseti dárků.
Zatímco ve 12 procentech rodin výdaje na tento účel přesahují 20.000 korun, v 62 procentech případů se celková útrata za dary o Vánocích pohybuje do 10.000 korun.
Vánoce si s dárky spojuje více než třetina lidí. Druhou nejčastější asociací je pohoda, láska, klid a smích. Například narození Ježíše Krista, jesle či mši si ve spojení s Vánocemi vybaví sedm procent dotázaných, plyne z průzkumu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
