"Jde o první investici firmy Tsuchiya v Evropě," uvedl manažer Otakar Břízek, který si s bratrem ponechal v nové společnosti BBH Tsuchiya dvacetiprocentní podíl. Akvizice v Česku má podle listu asijské firmě usnadnit vstup na evropský automobilový trh. Tsuchiya je členem asociace dodavatelů holdingu Toyota.
BBH Tsuchiya vyrábí rovněž samolepící etikety k motorům či palivovým nádržím. Mezi její odběratele patří například VW, Škoda Auto, Peugeot nebo Renault. Při své expanzi se hodlá opřít o silný vývoj koncernu Tsuchiya. Ten zaměstnává na 2500 lidí a zhruba 80 procent produkce prodává v Asii, zbytek pak ve střední Americe.
BBH Štítkárna vznikla v roce 1992 a navázala na tradici výroby štítků v Českých Budějovicích. Původně ji vlastnily tři fyzické osoby. Nyní spolupracuje s více než 2500 zákazníky, napsaly HN.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
