Čína podle stěžovatelů porušuje mezinárodní obchodní pravidla tím, že uplatňuje stejná cla na hotové automobily a na takové dovozy autodílů, které tvoří nejméně 60 procent hodnoty konečného vozu. Tak se cla na dovoz řady autodílů zvyšují z deseti procent na 25 procent, což je sazba na dovoz hotových aut. To podle stěžovatelů zvýhodňuje čínské výrobce.
Čína tento systém odmítala změnit a tvrdila, že je v souladu s pravidly WTO. Peking říká, že cílem těchto opatření je zabránit tomu, aby se do země dovážely automobily při nižším clu ve formě snadno sestavitelných částí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
