Podle dopisu ministerstvu dopravy z 23. října, který má ČT1 k dispozici, by firma práce mohla stihnout, pokud v prosinci "nebudou mlhy, nebude sněžit ani mrznout." Jinak by se první etapa mohla posunout. Ministerstvo s tím ovšem nesouhlasí.
Generální ředitel firmy Kapsch Karel Feix uvedl, že ve smlouvě o výstavbě mýtného systému je zakotvena sankce pět milionů korun za každý den zdržení. Firma však případné zdržení přičítá přerušení prací říjnovému rozhodnutí soudu. Kapsch naopak chce požadovat úhradu ztrát, které jí soudním rozhodnutím vznikly. Považuje totiž přerušení prací za zásah vyšší moci. Podle právních odborníků ministerstva dopravy však o zásah vyšší moci v tomto případě nešlo, uvedla mluvčí ministerstva Marcela Žižková.
Krajský soud v Brně vydal začátkem října předběžné opatření o zastavení stavby na návrh firmy Autostrade, podle které bylo výběrové řízení v rozporu se zákonem. Komise ministerstva dopravy společnost ze soutěže o mýtné pro formální nedostatky vyřadila, stejně jako sdružení firem Mytia a konsorcium A-Way a AŽD. Kapsch tak vyhrál jako jediný zbylý účastník tendru s cenou 22 miliard korun. Antimonopolní úřad tento výsledek dvakrát potvrdil. Soud pak 17. října žalobu firmy Autostrade proti dvěma rozhodnutím ÚOHS zamítl a zároveň předběžné zrušil.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
