Výsledek pozitivně ovlivnily tržby za služby, které firma v letošních třech čtvrtletích vykázala ve výši 933,1 milionu korun. Proti stejnému období loni to je nárůst o 17 procent. Kladně se podle Zikmunda také projevila úspora režijních nákladů, které jsou proti loňsku nižší o 116 milionů korun.
Čepro v současnosti čelí soudním sporům, ve kterých má zaplatit či vydat pohonné hmoty až kolem tří miliard korun. Státní podnik ale pohledávky považuje za neoprávněné. Soud letos zamítl žalobu Tukového průmyslu, který po Čepru původně žádal další zhruba 2,9 miliardy korun. Jde o celní dluh a podle soudce není Čepro za jeho vznik zodpovědné. Tukový průmysl se odvolal, případem se bude dále zabývat pražský vrchní soud.
Společnost Čepro vznikla v roce 1994 transformací části majetku bývalého státního podniku Benzina v rámci druhé vlny privatizace. Jejím zakladatelem a jediným akcionářem se stal Fond národního majetku, jehož činnost ke konci loňského roku skončila. Majetkový podíl tak přešel na ministerstvo financí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
