Jízdenka eLiška bude platit ve druhé třídě jakéhokoliv spoje mezi všemi krajskými městy s tím, že cesta bude vedena nejkratším možným způsobem. Snad jediným spojem, kde se tato jízdenka kvůli krátké vzdálenosti nevyplatí, je podle HN mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Při současných cenách například na trase z Brna do Plzně cestující ušetří 180 korun.
Stejně jako u letadel bude jízdenek eLiška jen omezené množství. Podle dostupných informací z Českých drah jich železnice nabídne několik desítek na každém spoji. Dráhy tím podle listu reagují na konkurenci autobusů, jež spojují krajská města za nižší ceny.
Ve vlacích vyšší kvality jako Inter nebo EuroCity už k eLišce není nutné kupovat příplatek. Nutné je připlatit v lehátkových a povinně místenkových vozech, jako je třeba Pendolino z Prahy do Ostravy. I u něho je ale cena samotné jízdenky poloviční, informují HN.
I když se v Česku lidé k placení na internetu stavějí stále opatrně, za tři čtvrtě roku provozu elektronického obchodu utržily České dráhy 2,5 milionu korun za zhruba šest tisíc kusů prodaných jízdenek, poznamenávají.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
