Podle informací z pozvánky na tiskovou konferenci bude tato služba dostupná přibližně šesti milionům českých spotřebitelů. "Služba skloubí v síti hypermarketů Globus výhody mobilních telefonů, hotovosti a platebních karet," stojí v pozvánce. Tiskové konference se zúčastní zástupci společností Globus, Telefónica O2, Vodafone, T-Mobile a firmy Global Payments Europe, která poskytuje finančním institucím služby při vydávání, správě a personalizaci bankovních i nebankovních karet. Mezi její významné klienty v ČR patří všichni tři mobilní operátoři a také maloobchodní řetězce.
Lidé v tuzemsku každý měsíc utratí za dobíjení předplacených karet v mobilních telefonech mezi jednou až dvěma miliardami korun. Nejčastěji přitom k dobíjení využívají terminály společnosti Sazka a internetové bankovnictví. Předplacené karty letos na jaře tvořily u společností Telefónica O2 a T-Mobile kolem 70 procent všech aktivních SIM karet. U Vodafone byl podíl předplacených karet a uživatelů tarifů zhruba vyrovnaný. Na trhu bylo koncem minulého roku 11,5 milionu aktivních mobilních čísel.
Česká pobočka německé maloobchodní společnosti Globus otevřela svůj první hypermarket v ČR v roce 1996. Nyní v tuzemsku provozuje 11 hypermarketů Globus a hobbyprodejen Baumarkt. Hypermarkety Globus nabízejí zhruba 15.000 druhů potravinových výrobků a 45.000 druhů nepotravinářského zboží. V Baumarktech lidé najdou 30.000 druhů výrobků pro kutily, zahrádkáře a pro domácnost.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
