Dohodu o vybudování továrny ve středu podepíšou zástupci Volkswagenu a státu Maháráštra, sdělila ambasáda podle agentury AP. Plán vybudování montážního závodu v Indii schválila 17. listopadu dozorčí rada Volkswagenu.
Závod zaměstná kolem 2500 lidí. Montovat se zde budou kompaktní vozy a produkce by měla začít ve druhé polovině roku 2009.
Továrna umožní Volkswagenu těžit z rostoucí poptávky v Indii, která si svůj trh stále ještě chrání před dovozem vysokými cly. Poptávka po automobilech v Indii roste díky překotně expandující ekonomice asi o 25 procent ročně a celkový prodej automobilů by se měl do roku 2010 zdvojnásobit na dva miliony vozů.
Škoda Auto vstoupila na indický trh v roce 2000 a o rok později začala montovat škodovky v Aurangabádu ve státě Maháráštra. Nejprve se zde vyráběl starší model octavie, loni se výroba rozšířila o nové octavie a superby. Příští rok má Škoda v Indii začít vyrábět i vozy Škoda Fabia.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
