V nové slévárně mělo najít práci zhruba 150 lidí. "Všechno bylo dohodnuté, čekali jsme jen na souhlas z Bruselu kvůli pobídce od slovenské vlády," uvedl předseda představenstva firmy Pavel Juříček.
Minulá vláda Mikuláše Dzurindy slíbila české firmě mimo jiné daňové prázdniny na pět let nebo dotaci na pracovní místa. Investice mířila do jednoho z nejchudších slovenských regionů. "Musíme nové vládě znovu prokázat, že bez jejich podpory továrnu nepostavíme," uvedl Juříček.
Brano Group dodává automobilkám hlavně pedály, zvedáky a zamykací systémy. Skupina vykazuje tržby okolo čtyř miliard korun a zaměstnává více než 2400 lidí. Nová slévárenská linka na Slovensku měla vyrábět odlitky pro automobilový průmysl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
