Společnost Mi Pro Stav založily společně prostějovská radnice a firma Micos. Městu patří 51 procent, v budoucnu by měl být jeho podíl vyšší. S oběma firmami podepsalo vedení Prostějova smlouvu o veřejno-privátním partnerství.
Mi Pro Stav následně uzavřel, opět bez výběrového řízení, smlouvu na samotnou výstavbu centra s firmami Navrátil a Pozemstav. "Jedná se o velice závažné porušení zákona. Pokud by město vypsalo tendr, nelze vyloučit, že by dostalo jiné a výhodnější nabídky," vysvětlil Pecina.
Radnice se ale bránila tím, že se na projektu v první fázi finančně nepodílela a proti původnímu rozhodnutí ÚOHS se odvolala. Úřad ale neuznal žádnou z námitek, naopak uvedl, že postup města připomíná účelové obcházení zákona. Pokutu proto ponechal v původní výši. Město teď může podat žalobu k brněnskému krajskému soudu.
Oddechové a sportovní centrum je v provozu od letošního srpna. Areál se třemi bazény, téměř 100 metrů dlouhým tobogánem, trojskluzavkou a řadou dalších atrakcí patří právě firmě Mi Pro Stav.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
