Italská společnost Iveco, nynější stoprocentní vlastník Karosy, změnou názvu dokončuje integraci vysokomýtského podniku do své struktury. Karosa je nyní součástí holdingu Irisbus, který založila v roce 1999 firma Iveco a francouzská automobilka Renault. Iveco od roku 2001 odkupovala podíly Renaultu a v roce 2003 se stala stoprocentním vlastníkem. Od té doby se ve Vysokém Mýtě nevyrábějí autobusy Karosa, ale Irisbus.
"O dalším osudu značky má rozhodnout až mimořádná valná hromada firmy, která se sejde v pátek," řekl HN Černý, který Francouze a posléze i Italy do firmy přivedl.
Se zánikem značky končí i Černý ve funkci generálního ředitele; k prvnímu lednu odchází do důchodu. Jeho pozici zaujme Daniel Patka, dosavadní hlavní konstruktér a vedoucí vývoje autobusů Irisbus.
Vysokomýtský podnik letos očekává, že prodá rekordní počet vozidel. Karosa plánuje prodat přes 2300 autobusů oproti loňským 1883. Z toho 80 procent putuje do zahraničí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
