Retail Summit 2007, který se uskuteční ve dnech 6.– 7.2. 2007 v kongresovém centru TOP Hotelu v Praze, přináší širokou škálu informací a případových studií, které umožní lépe zákazníkům porozumět. Klíčový referát na toto téma přednese švédský marketingový guru Stefan Engeseth, který pracuje jako konzultant pro významné mezinárodní korporace. Je rovněž autorem řady úspěšných knih – jeho nejnovější publikace „One – a consumer revolution for business“ popisuje, jak mohou společnosti těžit z energie spotřebitelů. Organizátoři summitu věří, že Stefanovo vystoupení přinese cenné impulsy pro náš poněkud unavený a nepříliš kreativní maloobchodní trh.
Retail Summit 2007 naváže na dvanáctiletou tradici předchozích ročníků této obchodní konference, které vždy přinášely detailní analýzy a prognózy trhu. Letos s vystoupeními tohoto typu přicházejí vice-prezident EuroCommerce Peter Bernert a špičkoví analytici - Zdeněk Skála (INCOMA Research), Tobias Schediwy (GfK Austria) a Nick Chiarelli (GfK Roper Consulting). Perspektivám poptávky se budou věnovat i vybrané diskusní panely, zejména CEE Retail Forum a workshop „Obchod & zákazníci“.
Summit se uskuteční díky podpoře řady firem a institucí. Komunikačním partnerem konference je Telefonica O2.
Další informace o tomto významném obchodním a společenském setkání jsou k dispozici na http://www.retail21.cz/summit či na sekretariátu konference, tel: +420 251 117 521, e-mail: konference@incoma.cz



Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
