"Využijeme spolupráci v marketingu, nákupu, vývoji i výzkumu. Společné projekty se přitom nebudou týkat jen českého trhu," řekl HN šéf Kofoly Jannis Samaras.
Kofola je podle tržeb dvojkou na českém trhu za celosvětovým nápojářským gigantem Coca Cola. V loňském roce dosáhly celkové tržby firmy Kofola rekordních 3,5 miliardy korun. V Česku vzrostl obrat meziročně o více než 12 procent na 2,25 miliardy korun.
"Na Slovensku jsme už jedničkou. Naším cílem v příštích pěti letech je dostat se do první trojky v celém středoevropském regionu - tedy na Slovensku, v Maďarsku a Polsku," prohlásil Samaras.
Green-Swan je dvojkou na trhu s potravinovými doplňky, úspěšnější je v tuzemsku jen firma Walmark. Její tržby dosahují dvou miliard korun ročně, obrat Green-Swanu je zhruba čtvrtinový.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
