"O ničem se ještě nerozhodlo," řekl Jiří Hnízdo z českého Ronalu, který je zodpovědný za slovenský projekt. Rozhovory s případným investorem potvrdil i přednosta trebišovského městského úřadu Anton Schwartz. Upozornil však, že Ronal uvažuje také o dalších možnostech a že město zatím nemá pro firmu připraveny pozemky.
Na přípravu pozemků má město ještě zhruba tři čtvrtě roku, protože závod by se měl začít stavět v posledních měsících letošního roku. Výroba by měla být spuštěna na jaře 2009.
Jednání s firmou Ronal o investičních pobídkách potvrdila rovněž vládní investiční agentura SARIO. "Zatím však nebylo nic schváleno," řekla mluvčí agentury Jana Murínová.
Podle projektu by se v závodě měly vyrábět dva miliony kol z lehkých slitin ročně. Parametry případného slovenského závodu jsou údajně srovnatelné s novou továrnou Ronalu v Pardubicích. Ronal vyrábí více než deset milionů kol z lehkých slitin ročně v sedmi závodech v Německu, Španělsku, České republice, Polsku a Mexiku.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
