The Czech Statistical Bureau (CSU)
released on Friday the following confidence indicators for
January:
CONFIDENCE INDICATORS JAN 07 DEC 06 JAN 06
Composite Indicator 107.0 106.5 102.2
Business Indicator 107.4 107.0 101.5
Industry 107.0 106.4 99.5
Construction 103.3 104.8 95.9
Trade 101.7 99.3 100.1
Services 109.2 109.0 104.4
Consumer Indicator 105.0 104.3 105.7
CONFIDENCE INDICATORS JAN 07 DEC 06 JAN 06
Composite Indicator +21.9 +21.3 +16.4
Business Indicator +26.9 +26.4 +19.9
Industry +14.0 +13.3 +6.0
Construction -1.5 0.0 -8.5
Trade +24.3 +21.3 +22.3
Services +49.3 +49.0 +42.7
Consumer Indicator +1.9 +1.2 +2.5
NOTE. The indices listed in the top table were set at 100
based on the 2005 annual average of the balance of responses in
the statistical bureau's surveys. The second table shows the
balance of responses in the bureau's business cycle surveys.
(Reporting by Jan Lopatka in Prague)
((Editing by Alan Crosby; prague.newsroom@reuters.com; Reuters
Messaging: mirka.krufova.reuters.com@reuters.net; +420 224 190
477))
Keywords: PROF CZECH CONFIDENCE/
[Reuters/Finance.cz]



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
