ČSOB Leasing dosáhl rekordního výsledku za rok 2006

26.01.2007 | , ČSOB Leasing
Tiskové zprávy


Společnost ČSOB Leasing, stálá jednička českého leasingového trhu, profinancovala v roce 2006 předměty v celkové pořizovací ceně 21,77 miliardy korun bez daně z přidané hodnoty.

V porovnání s rokem 2005 objem obchodů vzrostl o 3,53 miliardy korun, tedy o více než 19 procent. ČSOB Leasing poprvé překonal hranici obratu 20 miliard a dosáhl tak historicky rekordního obratu.

Výrazný růst obchodů se týká všech komodit financovaných ČSOB Leasing, tj. dopravní techniky i strojů a zařízení. Nejvíce vzrostl obrat v komoditě osobních, užitkových a nákladních automobilů - o více než 22 procent. „Růst v oblasti financování dopravní techniky je způsoben zejména propracovanou nabídkou pro financování potřeb importérů automobilů, jejich dealerských sítí a komplexní nabídkou produktů pro financování nových i ojetých vozů,“ komentoval dosažené výsledky generální ředitel ČSOB Leasing Karel Bouček. „ČSOB Leasing nabízí nejlepší leasingové produkty a služby, které byly opakovaně oceněny v soutěži o nejlepší finanční produkty Zlatá koruna. Nejvyšší ocenění – Zlatou korunu získal v posledním ročníku soutěže produkt naší společnosti Značkové financování automobilů,“ doplnil Karel Bouček.

Většinový podíl na uzavřených obchodech měly obě formy leasingu. Finanční leasing roste kontinuálně a obchody v rámci operativního leasingu zaznamenaly dokonce dvouciferný nárůst. Výrazně se na celkových obchodech podílel i úvěr pro spotřebitele a podnikatele HitKredit. „Naše společnost nabízí spotřebitelům i podnikatelům úvěr HitKredit od poloviny roku 2005 jako alternativní produkt financování především ojetých automobilů a zájem zákazníků o tento produkt stále stoupá,“ řekl Karel Bouček.

„Společnost ČSOB Leasing svými rekordními výsledky znovu potvrzuje, že je dlouhodobě nejvyhledávanější finanční institucí v oblasti financování automobilů, strojů a zařízení. Naše společnost se umí prosadit v tvrdém konkurenčním prostředí vyspělého českého leasingového trhu. Hlavní předností naší společnosti je vedle komplexní nabídky pro spotřebitele a podnikatele schopnost porozumět potřebám svých zákazníků i obchodních partnerů. Tato schopnost individualizovat nabídku pramení z naší letité zkušenosti úspěšného působení na trhu a z trvale inovativní vnitřní kultury společnosti,“ uvedl k ročním obchodním výsledkům Karel Bouček.


Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy