Přímé bankovnictví KB nabízí další nové služby

08.02.2007 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Rozsah služeb přímého bankovnictví KB, které využívá přes 56 procent všech klientů banky, je stále větší. Hlavní novinkou, kterou bude možné využívatv internetovém bankovnictví mojebanka od května 2007, jsou elektronické výpisy ze všech účtů a debetních i kreditních platebních karet KB.

Klient získá výpisy nejen za poslední období, ale i historické přehledy, a to zpětně až do roku 2003. Novou možností je také nastavení inkasa, SIPO a inkasa ve prospěch operátora Telefónica O2 CR, a to prostřednictvím internetového bankovnictví. Rovněž bude možné dobíjet předplacené karty mobilních telefonů všech operátorů na českém trhu v prostředí internetového a mobilního bankovnictví. „Rostoucí zájem o služby přímého bankovnictví KB, které využívá na 851 tisíc našich klientů, je důkazem, že tento způsob komunikace s bankou je stále oblíbenější. Nejen tato skutečnost, ale také naše snaha o vyvážený rozvoj všech způsobů spojení s bankou, resp. správy financí a využívání bankovních produktů a služeb, nás vedou k neustálému rozšiřování nabídky přímého bankovnictví. Uživateli internetového bankovnictví se kromě například příležitosti k investování do podílových fondů IKS KB nově zobrazuje informace s maximální částkou, kterou může podle své aktuální finanční situace čerpat prostřednictvím spotřebitelského úvěru, Profi úvěru nebo kreditních karty,“řekl Mojmír Prokop, vedoucí pro přímé bankovnictví KB.
V srpnu 2006 KB zavedla pro klienty, kteří mají certifikát uložený v souboru, nový způsob podepisování aktivních operací v internetovém bankovnictví pomocí autorizačního SMS kódu. Ten uživatel zadává pouze při první aktivní operaci v rámci jednoho přihlášení do aplikace mojebanka; to znamená, že pokud bude klient zadávat např. tři příkazy k úhradě za sebou, stačí mu zadat autorizační SMS kód jen při první autorizaci platby. Další již může provádět bez nutnosti vygenerování a zadávání dalších autorizačních SMS kódů a takto může postupovat až do té doby, než-li se z aplikace mojebanka odhlásí. V rámci dokončení procesu zabezpečení internetového bankovnictví budou od 22. března 2007 moci tito klienti používat aplikaci mojebanka pouze po zaregistrování čísla mobilního telefonu.
„Pro další zvýšení bezpečnosti a kontroly ze strany klienta nad transakcemi prováděnými v internetovém bankovnictví doporučujeme nechat si bankou zasílat zpětná potvrzení formou SMS zprávy, e-mailu nebo faxu a také kontrolovat datum posledního přihlášení, které se zobrazuje na stránkách internetového bankovnictví,“ dodal Mojmír Prokop.
K 31. prosinci 2006 využívalo internetové bankovnictví 373 tisíc klientů, což představuje meziroční nárůst o více než 21 procent. Telefonní bankovnictví Expresní linka si ke stejnému datu zřídilo 705 tisíc klientů, tedy o téměř 6 procent více než-li ve stejném období v roce 2005. Meziroční nárůst uživatelů mobilního bankovnictví Mobilní banka, které umožňuje ovládat účet on-line, byl 154 procent na 12 500 klientů.
Prostřednictvím přímého bankovnictví, které je dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, bylo na konci roku 2006 zadáno přes 87 procent všech bezhotovostních transakcí.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy