Navigátoři, kteří podporují stávku, se dnes nedostali na svá pracoviště. Místo nich řídili menší počet přeletů nad Slovenskem, než je obvyklé, jiní zaměstnanci LPS.
Ke stávce se zatím nepřidali pracovníci řídících věží bratislavského a košického letiště, takže přílety a odlety z nich pokračují bez omezení. Stávka dispečerů má větší vliv na přelety nad Slovenskem, z nichž dnes byla většina odkloněna přes koridory sousedních zemí.
"Jednání dál pokračují," řekla ČTK jedna z pracovnic sekretariátu ředitele LPS Romana Bíra. Kolem 17:00 přišlo před sídlo LPS přibližně 30 stávkujících s transparentem, na němž vyjádřili podporu protestu navigátoři menších regionálních slovenských letišť.
Do stávky navigátorů se už dopoledne na dvě hodiny zapojila většina ze zhruba 120 dispečerů. Z oblastního bratislavského pracoviště, které řídí přelety letadel nad celým územím Slovenska, ho podpořilo téměř všech asi 50 navigátorů.
Dispečeři si stěžovali na nedostatečnou bezpečnost letového provozu a na nepříznivé pracovní podmínky. Za tento stav dávají vinu řediteli Bírovi. Ukončení protestu podmiňují mimo jiné jeho odvoláním.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
