První letošní změna v jízdním řádu Českých drah se týká především regionálních spojů. Většinou dochází k několikaminutovým posunům odjezdu vlaků tak, aby spoje lépe navazovaly, celkový rozsah dopravní obslužnosti se nemění.
V pozměněném jízdním řádu se projeví i lednové otevření polského hraničního přechodu Gluchońazy pro mezistátní železniční dopravu. Nově zde budou jezdit dva páry spěšných vlaků z Ostružné přes Jeseník, Gluchońazy, Nysu až do Opole. Tyto vlaky pojedou o víkendech celoročně, v letní sezoně denně.
Tarif ČD se nemění, dráhy pouze sjednotily ceny místenek u vnitrostátních a mezinárodních vlaků. Pro držitele slevy Rail plus činí 30 korun; cena místenky pro cestující, kteří nejsou držiteli slevové karty, je 86 korun.
Jízdní řád Českých drah platí vždy jeden rok, během své platnosti se obvykle dočká dvou změn. Letos to bude kromě 4. března ještě 10. června.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
