Na 40 nejprestižnějších firem z České republiky se během dubna pokusí ulovit nejschopnější absolventy vysokých škol. Ti se, podobně jako každý rok, scházejí u internetových diskuzí, které probíhají na pracovním portálu Jobs.cz.
"Již poosmé mají absolventi jedinečnou příležitost vybrat si svého prvního zaměstnavatele pohodlně od svého počítače a během jediného měsíce," říká Eva Havlíčková ze společnosti LMC, která Měsíc absolventů on-line organizuje. "Mohou se zeptat prakticky na cokoli a třeba udělat i první krok k nástupu do zvolené firmy."
V loňském roce se diskuzí zúčastnilo téměř 24 tisíc studentů, jde tedy o největší akci svého druhu na českém internetu.
"Absolventi se nejčastěji ptají na výšku nástupního platu, zaměstnanecké benefity, zahraniční stáže či možnost dalšího růstu," vysvětluje Eva Havlíčková. "Firmy zase zajímá, zda absolvent vedle dnes již povinné angličtiny a odborných znalostí zvládá takzvané měkké dovednosti, tedy schopnost argumentovat, pracovat v týmu, zvládat stresové situace a podobně."
Vedle diskuzí se studenti mohou zúčastnit také soutěže o dovolenou pro dvě osoby, notebook a další ceny. Stačí vyplnit jednoduchý dotazník o pracovních zkušenostech během studia a kariérních plánech.
Podrobné informace zde >>
Materiál byl převzat ze zpravodajského a informačního serveru VYSOKESKOLY.CZ.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
