Profit je nejstarším ekonomickým magazínem v ČR, vychází od roku 1990. Cílí na 600 tisíc českých živnostníků a podnikatelů, pro které je měsíčník šitý na míru. Nabízí hlavní téma s důrazem na servisní a praktické informace pro podnikatele a živnostníky. V dalších rubrikách vyzdvihuje osobité příběhy byznysmenů. Přináší podnikatelský rozhovor měsíce. Tiskne jedinečný seriál o českých firmách s názvem Příběh úspěchu. Zprostředkováním zkušeností a praxe na trhu se vymezuje vůči jiným ekonomickým titulům.
„Profit se několik posledních let věnuje převážně podnikatelům a firmám, které lze označit za menší nebo střední. Příběhy, na které narážíme, jsou ale vždycky velké. Rozhodli jsme se proto zkušenosti nasbírané během bezpočtu setkání s podnikateli přetavit do nové podoby měsíčníku. Je osobnější a přímější. To je ostatně dobře vidět i na novém vizuálním konceptu,“ řekl Petr Švihel, šéfredaktor časopisu Profit, divize Euro.
Nové rubriky nabízí interview s odborníkem, politikem či reprezentantem vybrané profesní skupiny, analýza zajímavé nebo aktuální problematiky, seriál, kde se představují úspěšné a zajímavé střední a malé české firmy, události měsíce z pohledu osloveného podnikatele, byznysové fenomény, které hýbou trhem malých a středních firem, ale oddychové čtení o současných trendech, cestování a životním stylu. Měsíčník Profit má řízenou distribuci. Více informací zde: www.profit.cz

Více o vydavatelství Mladá fronta
Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s jednasedmdesátiletou tradicí. Vydavatelství Mladá fronta své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém rozvoji. Vlajkovou lodí vydavatelství Mladá fronta je týdeník Euro a portál Euro.cz. Vydavatelství Mladá fronta provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Od roku 2010, kdy byla založena divize Medical Services, vydavatelství nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Projekty divize se realizují za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
