Užíváme si péče vlastního obchodníka

Možná jejich oblečení máte dnes na sobě. Společnost LPP Retail Czech Republic nabízí módu hned pěti značek, z nichž na dospělé míří především Reserved a Mohito. Své produkty distribuují zejména prostřednictvím vlastních značkových prodejen, které jsou obvykle umístěny v nákupních centrech, a proto potřebují být všichni stále ve spojení. „OneNet je naším spolehlivým partnerem ve světě mobilních komunikací už pět let,“ pochvaluje si office manažerka Jana Matysová.
Finance.cz
Autor: Finance.cz
26. 6. 2014

Sdílet

Jak se vlastně společnost LPP ocitla v České republice?

LPP Retail Czech Republic je dceřinou společností LPP SA, která se zabývá navrhováním, výrobou a distribucí oblečení. První obchod pod značkou Reserved otevřela mateřská společnost v roce 2000, za rok jich už měla čtyřiadvacet. Dnes prodává své výrobky pod značkami Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay ve více než jedenácti stech obchodech na území dvanácti zemí střední a východní Evropy. V Česku provozuje více než 65 prodejen.

Jak došlo k vaší spolupráci s Vodafonem?

Před více než čtyřmi lety jsme oslovili Vodafone, aby nám předložil nabídku na poskytování mobilních služeb. Důvod byl jasný – úspora nákladů. Vodafone nám tehdy nabídl OneNet a teprve tehdy jsme pochopili, že přechodem k novému operátorovi můžeme nejenom ušetřit, ale dostat i péči, kterou bychom jinde neměli.

Co se pod zmiňovanou péčí skrývá?

K řešení OneNet jsme dostali i svého vlastního obchodníka, na něhož se můžeme kdykoliv obrátit. Už jen nerada vzpomínám na dobu, kdy jsem se musela složitě provolávat k živému operátorovi a tomu pokaždé znovu a znovu vysvětlovat, z jaké firmy jsem, které služby využíváme a co potřebujeme. 

Jak řešíte v rámci firmy hlasové služby?

Nepoužíváme v prodejnách ani v kancelářích pevné linky, všichni jsou na mobilu. Proto je pro nás důležité, abychom si v rámci privátní sítě volali za co nejnižší ceny. Vodafone byl jediný, kdo nám hned na začátku nabídl bez jakýchkoliv licitací volání mezi sebou zdarma. Díky bezplatným hovorům se prodavači nebojí v případě problémů kdykoliv ozvat, pokud si nevědí rady s reklamacemi nebo příjmem zboží. Zároveň jsou prodejny neustále v kontaktu s přidělenými regionálními manažery a mohou řešit každodenní provozní záležitosti Jelikož členové vedení české pobočky jsou s mateřskou společností sídlící v zahraničí v neustálém kontaktu, byly dohodnuty také zvýhodněné ceny volání do zahraničí. 

Využíváte i datové služby?

Pro naši společnost je datové připojení velmi důležité. Vodafone nám poskytuje jak pevné datové připojení pro centrálu, tak mobilní internet pro regionální manažery, kteří neustále objíždějí prodejny a potřebují mít svou kancelář v mobilu.

Využíváte možnost objednat si v rámci smlouvy nějaká koncová zařízení?

Pravidelně si objednáváme mobilní telefony, takže udržujeme svůj mobilní park stále moderní a funkční. Pro prodejny, které nepracují s daty, jsou dostačující klasické typy telefonů, pro lidi, kteří potřebují mít ve svém telefonu přenosnou kancelář, objednáváme chytré telefony.

Více o individuálním telekomunikačním řešení na www.vodafone.cz/onenet

 

Více o autorovi