EK navrhla pravidla pro omezení televizní reklamy

09.03.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Brusel 9. března (ČTK) - Evropská komise navrhla nová pravidla pro televizní vysílání, která by omezila reklamu. Návrh musí ještě schválit Evropský parlament a jednotlivé členské země Evropské unie.

"Věřím, že nyní dosáhneme politické dohody o nové direktivě Televize bez hranic do konce května," řekla evropská komisařka pro informační společnost a média Viviane Redingová.

Návrh hodlá omezit televizní reklamu na 12 minut za hodinu. Filmy, dětské pořady a zpravodajské relace by podle návrhu neměly být přerušovány reklamou častěji než každých 30 minut, napsala agentura Reuters.

Komise se snaží zmodernizovat pravidla pro televizní vysílání z roku 1989 a přizpůsobit je novým vývojovým trendům, změnám v diváckých návycích a novým technologiím, jako je například stahování televizních pořadů do mobilních telefonů.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK