Poštovní spořitelna míří novou kampaní

28.05.2008 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Poštovní spořitelna připravila zcela novou kampaň zaměřenou na živnostníky. Zásadním posunem v komunikaci je odklon od 3D animace a využití reálných obrázků typických zástupců vybraného segmentu. Poprvé chce Poštovní spořitelna oslovit tuto cílovou skupinu také prostřednictvím televize.

„Při výběru motivu kampaně hrál velkou roli náš zájem co nejvíce se přiblížit každodenním starostem živnostníků. I z testů, které jsme před kampaní zpracovali, vycházely reálné obrázky uživatelů nejlépe,“ říká o nové podobě komunikace na živnostníky Tomáš Basista, manažer marketingu segmentu malých a středních podniků PS.

Nová komunikační strategie je vedena ve dvou rovinách. První je založena na otázce "Kdo dnes pomáhá živnostníkům?" a odpovědi "Postkonto - účet pro živnostníky". „Chceme posunout vnímání naší cílové skupiny směrem k PSB jako bance pro živnostníky a podpořit tak nepřímo prodeje,“ vysvětluje Basista. Druhá rovina je čistě prodejní, má informovat o produktech a benefitech a opírá se o otázku "Kdo dá dnes živnostníkům něco zadarmo?" a odpovědi "Postkonto - účet pro živnostníky na půl roku zdarma!". Kampaň bude podpořená napříč všemi médii, nově se tak produkty SME objeví i v televizi.

Poštovní spořitelna vylepšila nabídku pro živnostníky již v březnu. Zvýhodnila vedení podnikatelských běžných účtů, navíc všechna Postkonta poskytuje na půl roku zdarma. Noví zájemci o úvěr i Postkonta se nyní dočkají i dalších výhod. „Klientům nabídneme roční předplatné vybraného časopisu nebo tříměsíční předplatné Hospodářských novin, a to až do konce července,“ konkretizuje Basista.

Dlouhodobým cílem Poštovní spořitelny je stát se hlavní bankou nejen pro občany, ale také živnostníky a podnikatele. Těm nabízí jak investiční úvěry, z nichž nejoblíbenější je Malý podnikatelský úvěr (jednoduchý a rychlý úvěr bez prokazování účelu s možností získat až 500 000 Kč na běžný účet), tak provozní úvěry v podobě kreditních karet a povoleného přečerpání (u kterého se poplatek za zřízení neplatí již standardně).
PS nabízí také pomoc v oblasti dotací z EU – poradenství včetně analýzy projektu a jeho případné financování.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy