České spořitelně nefunguje internetové bankovnictví

29.05.2008 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 29. května (ČTK) - České spořitelně od dnešního poledne nefunguje internetové bankovnictví ani klientská telefonní linka. Podle vyjádření mluvčí banky Kristýny Havligerové pro ČTK banka na odstranění závady pracuje, ale zatím není jasné, kdy přesně bude odstraněna. Internetové bankovnictví využívá přibližně milion klientů banky.

"Na odstranění technické závady intenzivně pracujeme. Klientům se omlouváme. Klienti mohou ke transakcím využít bankomaty nebo pobočky, které fungují normálně," uvedla Havligerová s tím, že příčinu výpadku zatím banka nezná.

Zatím poslední výpadek podobného rozsahu přitom banka zaznamenala na počátku března letošního roku. Trval několik hodin.

Češi internet a telefon při správě svých financí rádi využívají. Z ankety ČTK mezi tuzemskými bankami vyplynulo, že více než tři čtvrtiny všech transakcí mezi bankovními účty provádějí přes kanály přímého bankovnictví a pobočky bank příliš nenavštěvují.

Problémy v on-line síti se čas od času objevují i u ostatních tuzemských bank.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK