Studentské konto G2 nabízí nově mladým klientům KB účet v eurech či příchozí platby zdarma

04.09.2008 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


Komerční banka připravila další inovace studentského balíčku G2. Nově získají studenti a mladí účet v eurech či příchozí platby zdarma. Vedle produktových výhod je od září pro prvních 5 555 klientů, kteří si nově založí konto G2, připraven dárek v podobě přenosných reproduktorů.

Mezi hlavní lákadla konta G2 patří karta s cestovním pojištěním a výběry z bankomatů KB zdarma, příchozí platby zdarma, účet v eurech, platby přes internet a mobilní telefon zdarma, bonus 333 korun za používání platební karty a 200 korun pro držitele karty ISIC při založení účtu.

„Balíček služeb G2 pro studenty a mladé je úzce provázán s portálem www.g2.cz či s aktivitami, jako je největší sportovně-hudební festival v Evropě G2 Joyride či série koncertů Gaudeamus Igitur,“ uvedl Radko Belada, zástupce vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví KB.

Aktuální akční nabídka je spojena s probíhající reklamní kampaní doprovázenou mottem „Žiju si po svém“, která navazuje na loňské úspěšné sdělení „Život bez cenzury“.

Festival G2 Joyride, jehož je Komerční banka hlavním partnerem, vyvrcholí již tuto neděli 7. září 2008 v Praze na Císařské louce. Minulý ročník navštívilo 15 000 příznivců sportovních a hudebních hvězd. Letos se na Císařské louce v Praze představí mimo jiné Libor „Mouka“ Podmol ve freestyle motocrossu, Josef Dressler v biketrialu, wakeboardista Miloš Veselý, Jeny Valenta na BMX, ICEMAN na vodním skútru a z hudební produkce například Kontrafakt, United Flavour nebo Ewa Farna. Exkluzivně pro majitele konta G2 je připravena VIP zóna, ve které je možné vyzkoušet volný pád z 50 metrů, stav beztíže, airbrush tetování a nebo si dát drink v G2 baru za studentské ceny.

Konto G2 je určeno studentům a mladým lidem od 15 do 30 let. Ti si mohou vybrat mezi dvěma variantami, a to základní verzí zdarma a nadstandardní verzí za 20 korun měsíčně.

„Cílem balíčku služeb G2 není pouze nabízet kvalitní bankovní služby za ceny, které jsou přijatelné také pro mladé a studenty, kteří si ještě nevydělávají. Snažíme se ve spolupráci s našimi partnery nabízet mladým i další výhody a akční nabídky - například možnost získat přenosné reproduktory, nebo získat zvýhodněný úvěr na nákup kvalitního notebooku Dell za ceny, které jsou výrazně nižší než v běžné obchodní síti,“ doplnil Radko Belada.
 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy